Co załatwisz w biurze Obsługi RWE

W Salonach RWE otrzymacie ofertę adekwatną do potrzeb, pracownicy przygotują niezbędną dokumentację związaną ze zmianą sprzedawcy energii czy zmianą taryfy, jak i w innych sprawach. Obsługa salonu powinna odbywać się jak na najwyższym poziomie.

Reklamacje

w BOK można złożyć reklamację  jak i dowiedzieć się co robić w przypadku jej odrzucenia. Pracownicy powinny pomóc w jej sporządzeniu.

Pomoc techniczna

w przypadku awarii czy planowanych wyłączeń, dowiesz się ile potrwa naprawa. Obsługa poinformuje Cię też o możliwości wnioskowania o bonifikatę.

Zamówieni oferty

RWE innogy pracuje nad swoja ofertą aby móc zyskać jak największą ilość klientów. Dowiesz się o cenach prądu, taryfach i dodatkowych opłatach.

Zarządzanie kontem

Platforma eBOK może okazać się receptą na niektóre nasze problemy, dowiedz się jak ją aktywować.

 

 

 

Pozostaw odpowiedź Robertgew Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *