Faktury i płatności w BOK

Zapłata za fakturę za prąd powinna wpłynąć w terminie wyszczególnionym w treści. Inaczej Sprzedawca prądu prześle powiadomienie o braku wpłaty, po 30 dniach możemy zostać bez prądu.

W BOK RWE możesz:

  • Sprawdzić stan konta
  • Pobrać fakturę/ duplikat faktury
  • Wydłużyć termin płatności
  • Sprawdzić kwotę zadłużenia
  • Odblokować usługi, czyli ponownie podłączyć się do sieci dystrybutora
  • Zamówić rachunek szczegółowy, podgląd swojego zużycia energii
  • Poznać swój numer rachunku do wpłaty, uwaga na fałszywe rachunki

Dodatkowo personel biura pomoże w:

  • Zmienić twoje dane osobowe na koncie
  • Zmienić adres do korespondencji
  • Włączyć usługi dodatkowe w eBOK
  • Sprawdzić datę końca umowy
  • Przedłużyć umowę sprzedaży energii elektrycznej
  • Rozwiązać  bądź wypowiedzieć umowę
  • Zmienić ofertę taryfową np. z G11 na G12

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *