Zapłata za fakturę za prąd powinna wpłynąć w terminie wyszczególnionym w treści. Inaczej Sprzedawca prądu prześle powiadomienie o braku wpłaty, po 30 dniach możemy zostać bez prądu.
W BOK RWE możesz:
- Sprawdzić stan konta
- Pobrać fakturę/ duplikat faktury
- Wydłużyć termin płatności
- Sprawdzić kwotę zadłużenia
- Odblokować usługi, czyli ponownie podłączyć się do sieci dystrybutora
- Zamówić rachunek szczegółowy, podgląd swojego zużycia energii
- Poznać swój numer rachunku do wpłaty, uwaga na fałszywe rachunki
Dodatkowo personel biura pomoże w:
- Zmienić twoje dane osobowe na koncie
- Zmienić adres do korespondencji
- Włączyć usługi dodatkowe w eBOK
- Sprawdzić datę końca umowy
- Przedłużyć umowę sprzedaży energii elektrycznej
- Rozwiązać bądź wypowiedzieć umowę
- Zmienić ofertę taryfową np. z G11 na G12