W Salonach RWE otrzymacie ofertę adekwatną do potrzeb, pracownicy przygotują niezbędną dokumentację związaną ze zmianą sprzedawcy energii czy zmianą taryfy, jak i w innych sprawach. Obsługa salonu powinna odbywać się jak na najwyższym poziomie.
Reklamacje
w BOK można złożyć reklamację jak i dowiedzieć się co robić w przypadku jej odrzucenia. Pracownicy powinny pomóc w jej sporządzeniu.
Pomoc techniczna
w przypadku awarii czy planowanych wyłączeń, dowiesz się ile potrwa naprawa. Obsługa poinformuje Cię też o możliwości wnioskowania o bonifikatę.
Zamówieni oferty
RWE innogy pracuje nad swoja ofertą aby móc zyskać jak największą ilość klientów. Dowiesz się o cenach prądu, taryfach i dodatkowych opłatach.
Zarządzanie kontem
Platforma eBOK może okazać się receptą na niektóre nasze problemy, dowiedz się jak ją aktywować.