Co załatwisz w biurze Obsługi RWE

W Salonach RWE otrzymacie ofertę adekwatną do potrzeb, pracownicy przygotują niezbędną dokumentację związaną ze zmianą sprzedawcy energii czy zmianą taryfy, jak i w innych sprawach. Obsługa salonu powinna odbywać się jak na najwyższym poziomie.

Reklamacje

w BOK można złożyć reklamację  jak i dowiedzieć się co robić w przypadku jej odrzucenia. Pracownicy powinny pomóc w jej sporządzeniu.

Pomoc techniczna

w przypadku awarii czy planowanych wyłączeń, dowiesz się ile potrwa naprawa. Obsługa poinformuje Cię też o możliwości wnioskowania o bonifikatę.

Zamówieni oferty

RWE innogy pracuje nad swoja ofertą aby móc zyskać jak największą ilość klientów. Dowiesz się o cenach prądu, taryfach i dodatkowych opłatach.

Zarządzanie kontem

Platforma eBOK może okazać się receptą na niektóre nasze problemy, dowiedz się jak ją aktywować.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.